دسته‌ها
خدمات

چاپ مقاله ISI پزشکی



مقاله اصلی ترین و مهم ترین بخش هر پروژه می باشد و پژوهشگر نتیجه تمام زحمات خود را در قالب یک دست نوشته (manuscript ) آماده می کند.
 پروسه داوری (peer review) توسط سردبیر مجله (editor in chief) و داوران(reviewers)  مجله و با دقت و سخت گیری خاص صورت می گیرد. طبیعی است داور و سردبیری که هر کدام ۵۰-۴۰۰ مقاله چاپ کرده اند، از شیوه نگارش مقاله ی شما سطح کار و کیفیت کار را خواهند سنجید.
از سوی دیگر، انواع مختلف مقالات مروری (ناریتیو، سیستماتیک، متاآنالیز)، اورجینال (original or short report)، نامه به سردبیر (letter to editor)، گزارش مورد (case report/case series)، پروتکل آرتیکل و …. هر کدام شیوه و روش نگارش منحصر بفردی دارد که نیازمند تجربه و تخصص است.
تیم ما افتخار چاپ مقالات متعدد در سطح ۱ و ۲ (ISI and Pubmed) در ناشرین معتبر بین المللی از جمله  (Elsevier, Springer, etc)  و همچنین داوری مجلات متعدد در همین سطح دارد. با اطمینان، ارتقای کیفیت مقالات شما را از نظر ادبی و علمی تضمین می کنیم.
 
روند مشاوره و همکاری به اینصورت خواهد بود: ۱-بررسی مقاله داوطلب ۲- ارزیابی صحت دیتا و عدم وجود پلاجیاریسم ۳-پیشنهاد مجله و مشاوره ها تخصصی ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *